d. - 8. årgang
Kontakt os | Annoncering | Tip en nyhed | Skriv til "Ordet er frit"



Coca-Cola gæster Sæby til Open By Christmas

29. november 2016 - kl.11:41 - af:

Coca-Cola

I forbindelse med lanceringen af den nye Coca-Cola Zero Sugar, er Coca-Cola taget på tour for at promovere dette nye medlem af Coca-Cola familien. Touren går forbi Sæby, på fredag, hvor der vil samples smagsprøver på det nye familiemedlem, så kig forbi!

Coca-Cola zero® får nu en ny, forbedret smag og skifter samtidig navn til Coca-Cola ZERO SUGAR®. Som navnet antyder, er læskedrikken stadig sukkerfri, men smager mere som den originale Coca-Cola. Desuden får Coca-Cola ZERO SUGAR® nyt design, der afspejler virksomhedens one-brand-strategi.

Da Coca-Cola zero® blev introduceret i Danmark tilbage i 2007, blev den hurtigt en favorit blandt forbrugerne som et sukkerfrit alternativ til den originale Coca-Cola. Men der var også mange forbrugere, der ønskede, at den sukkerfri drik smagte endnu mere som den originale Coca-Cola.

Og det er det ønske, som læskedrikproducenten nu imødekommer med den nye, forbedrede smag.

Coca-Cola har mange trofaste forbrugere af den originale Coca-Cola, som har prøvet en Coca-Cola zero® og besluttet, at det ikke var noget for dem, fordi de foretrækker smagen af den originale Coca-Cola. Men med Coca-Cola ZERO SUGAR® får danskerne nu en sukkerfri variant, der smagsmæssigt ligger tættere på den originale Coca-Cola.

”Med Coca-Cola ZER SUGAR vil vi gerne forkæle dem, der elsker den originale Coca-Cola, men gerne vil have en sukkerfri variant. Vi har mange fans af den originale Coca-Cola, som har fortalt os, at de ikke får den samme tilfredsstillende smag og oplevelse, når de drikker en sukkerfri variant. Derfor ville vi gerne gøre noget for de forbrugere, og det er netop det, som vi nu har fokuseret på”, fortæller Charlotte van Burleigh, Country Manager for Coca-Cola Danmark.

Indtil nu har det været en udfordring at efterligne den smag, der findes i den originale Coca-Cola. Derfor har det også taget flere års udviklingsarbejde og krævet en særlig holdindsats at skabe den nye, forbedrede smag. Men nu har man fundet den helt rigtige opskrift.

Både det indre og ydre tæller

For at kunne sende den nye Coca-Cola ZERO SUGAR® ud på butikshylder og i køleskabe rundt om i landet, har Coca-Cola både udviklet produktets smag og skabt et helt ny design. På den måde er Coca-Cola ZERO SUGAR® både på indersiden og ydersiden tættere på den originale Coca-Cola, end Coca-Cola zero® var det.

”Vi har både arbejdet på at skabe en sukkerfri variant, der spejler den smag og den følelse, man får fra en sodavand med sukker, og vi har udviklet et helt nyt look, der viser, at zero sugar® er sin egen og samtidig en del af Coca-Cola familien, ” siger Charlotte van Burleigh.

Dermed bliver Coca-Cola ZERO SUGAR® det første produkt i Danmark, der får nyt design som resultat af virksomhedens one-brand-strategi, der siden foråret 2015 har forenet den originale Coca-Cola, Coca-Cola light®, Coca-Cola zero® og Coca-Cola life® under det samme, ikoniske Coca-Cola brand.

I Danmark kan Coca-Cola ZERO SUGAR® købes i handelen fra den 1. oktober 2016 og er tilgængelig i 0,25L glasflaske, 0,33L dåse samt 0,5L og 1,5L plastflasker. Coca-Cola ZERO SUGAR® bliver i Danmark fremstillet af samarbejdspartneren, Carlsberg Danmark, ligesom de øvrige læskedrikke fra The Coca-Cola Company.

Skriv en kommentar......







- en Fotoclick, Sæby produktion

- en Fotoclick, Sæby produktion